Jag är en löpare!

Dagens löppass blev ett lite längre pass. 75 minuter härlig löpning med ultramaken och lilleman. Så länge har jag inte sprungit sedan långt innan jag blev gravid med lilleman. Det gick så lätt, så lätt. Jag blev aldrig riktigt trött och hade kunnat springa längre. En sådan härlig känsla. Det roligaste är att mitt löpsteg har blivit så bra. Nu när jag springer, oavsett vilken typ av pass är jag så lätt. Det känns så avslappnat, som en helt ny människa. Jag är en löpare, helt enkelt!

Min käre ultramake har ett lite mer jämt temperament än jag. Mitt kan vara...man kan kalla det exotiskt. Han tyckte i alla fall att mitt utspel på mindre smarta dieter (pulver, juice o.s.v.) var lite onyanserat, skulle man kunna säga. Jag funderade lite och kom fram till att jag inte kommer att ändra inlägget. GI-metoden, LCHF m.m. är en sak. De är inget jag kan stå för eller rekommendera men där äter man i alla fall mat så där får folk göra som de vill men de där andra... Grejen med dem är att de personer jag träffat som gått på de dieterna kan aldrig stå för det och titta en i ögonen och säga att "Det här är jättebra för min kropp, jag mår så bra av att bara dricka shakes och de kilon jag går ner kommer jag hålla". Det har ALDRIG hänt. Ja, jag säger inget mer. Ni vet vad jag tycker. Puss på er i alla fall :)

Idag har jag bokat tid för min tatuering!!!! Oooo, så pirrigt! Det ska bli en dödskalle med spader ess, en ros i munnen, diamanter till ögon, hög hatt och ovanför en tiger som ryter och sprutar eld. 30x30cm på magen. Vad tror ni om det?

Imorgon blir det gymmet! Hejamamma!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det låter inte så snyggt.

2010-01-22 @ 22:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0