Hej från flyttkaoset!

Har varit ganska M.I.A. de senaste dagarna p.g.a. flytten till nya lägenheten. Hade glömt hur jobbigt det var att flytta vilket i och för sig är tur annars hade man bott kvar och aldrig flyttat. Nu flyttade vi dessutom bara över gatan. Jag har i alla fall inte kunnat blogga. Har inte haft tiden, orken och lusten att sätta mig i en liten dammhög i gamla lägenheten där vi har internet. Nu har ultramaken fixat mobilt bredband i ett par dagar så nu är jag tillbaka. Den träning jag fått de senaste dagarna har handlat om att bära och gå, bära och gå....ja, ni fattar. Men  mitt i allt kaos lyckades vi i alla fall fixa lite kalas...




Jag kan bara inte förstå att han redan är ett år! Min lille, lille bebis...

En förkylning har nu smugit sig på men jag hoppas den vänder. På söndag har vi nämligen kick-off på gymmet som jag vill vara med på. Då blir det bl.a. pulsspinning och poweryoga. På tisdag är det åter dags för spinning. Mycket roligt att se fram emot! Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: Angel19

GRATTISKRAMAR FRÅN OSS!!!!!!

2010-01-09 @ 09:58:54
URL: http://angel19.blogg.se/
Postat av: MirandaK73

Grattis i efterskott till både födelsedagsbarn och till flytt! Vilken anläggning är det du ska instruera på?

2010-01-09 @ 12:07:26
URL: http://mirandak73.blogspot.com
Postat av: Hejamamma

Samma gamla - Sollentuna simhall.

2010-01-09 @ 21:10:58
URL: http://hejamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0