Godkänt

Då den bubblande förkylningen ligger och bubblar lite extra idag valde jag bort löpningen. Det är dessutom ganska så kallt i hufvudstaden. Träningsvärken från igår påminde mig dock om att stretch kunde vara bra och därför blev det yoga för en liten stund sedan. Ett gäng solhälsningar A och B samt några höftstretchövningar. Det känns bra i kroppen. Jag räknar inte den halvtimmen yoga som ett träningspass egentligen så veckans resultat blev blygsamma 4 pass:

- Intervaller, gick från 5 intervaller till 6 denna vecka.
- Spinning
- Core/extra styrka/yoga
- Gympasset

Jag får vara nöjd med det. Det är ju inte så att jag av lathet undvek att träna.

Om några timar står jag i Globen och diggar till Depeche Mode. Barnen får roa syrran och hennes familj eller tvärtom. Jag ska dessutom färga mina fransar och bryn hos henne innan konserten. Jag får säga att det är ganska trevligt att ha en syster som snart, snart är hud-, massage- och spaterapeut. Just nu provar jag ut en ny dagcreme med hjälp av hennes expertis. Det lutar år Babors Mimical control. Den luktar mango och släcker törsten hos min uttorkade stackars hud.

Imorgon blir det löpning med ultramaken förhoppningsvis. Schemat får nu ändra form när jobbet börjar. Mer om detta imorgon. Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0