Det ska inte alltid vara så svårt...

Kan man så ska man väl göra det lite lättare för sig:


Check it out! Jag måste säga att jag är lite stolt. Det är inte mycket men jag gillar det. En liten bit av lillemans rum är vår lilla träningshörna som kommer utnyttjas väl.

Tyvärr missade jag kickoffen idag... Jag kände mig kass i halsen och var snorig och jag tar hellre det säkra före det osäkra. Om jag mår bättre imorgon blir det en joggtur på bara 30 minuter plus rehabövningar. Åååå vad jag längtar att köra igång med träningen igen efter "flyttuppehållet".

Hittills fungerar min planering för 2010 vad gäller kosten. Det är inte helt lätt men det är det sällan. Man måste fundera på vad det är man vill och hur viktigt det är. Är det viktigt så får det kosta lite.

Ikväll blir det Damernas detektivbyrå, ett program i min smak. Till och med ultramaken gillade det, bara det...

Hejamamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0