Beat this!

Vilken dag det har varit! Jag väcktes i morse av mina killar som hade bakat scones. Inte så illa att vakna till. Jag tyckte att jag kände doften när min store kille kom in i rummet och tvingade upp mina ögonlock. Direkt efter frukosten drog jag ner till gymmet och körde ett riktigt bra pass; 30 minuter kondition på crosstrainern följt av hård styrketräning. Det är så roligt när man styrketränar på gymmet tycker jag. Jag kör på hårt eftersom det är så man ska göra för att få resultat och det kan hända att jag låter lite när jag lyfter eftersom det ju är tungt, i.e. styrketräning. De flesta andra tar inte i så mycket varför de har en förmåga att stirra på mig när jag tränar. Jag kan säga att det inte rör mig i ryggen. Det är väl bra om de gör det, då kanske de lär sig något istället för att sitta där och veva i någon maskin utan motstånd på.

För min del blev det chins, dips, cablecross, axelpress, utfall med en liten twist, knäböj med kick, crunches och mina rehab-bollövningar. Jag tror/hoppas jag känner av dem imorgon. Jag satt här och funderade på veckans träning och känner mig ganska nöjd; löpning, spinning, vila, löpning/styrketräning, löpning, crosstrainer/styrka. Imorgon får det bli lite vila igen. 5 pass denna vecka är inte fy skam!

Vi har precis avslutat lillemans 1-årskalas. Kalaset blev lite mindre än planerat men vi var ju ute i sista minuten så vi var glada att några kunde komma i alla fall. Jag hann baka chokladtårtan efter att jag kommit hem från gymmet och den var uppskattad.

Hejamamma!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas C var nöjd med sin fest iaf. Han somnade ju gott efteråt.

2010-01-17 @ 12:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0