TGIF!!

Äntligen fredag! Denna vecka har känts lång och äntligen är det helg och gos med mina killar. Lilleman har blivit förkyld igen men än så länge är det bara snor, håll tummarna för att det stannar där.

Idag har jag hunnit med lite after work med ett par gamla kollegor. Kollegorna är inte gamla som i många år utan gamla som i att jag har jobbat med dem tidigare. Alltid kul att träffa dem. Vi åt grekisk, supergod mat på Kamarina på Söder. Jag är fortfarande jättemätt. Hemma väntade en smaskig donut. Hela familjens stora last... Ja, ja nu är det helg och fredagsmys är tillåtet.

Dagens träning blev intervaller på jobbets löpband. Det funkade det också, även om de där banden har en hel del år på nacken. Imorgon blir det vila igen eftersom ultramaken ska tävla och hans tävlingar är ju väldigt sällan korta och snabba... Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0