Filbunken &Vindaloo

Efter drygt ett år som 2-barnsmamma har jag insett hur olika ens egna barn faktiskt kan vara. De har samma föräldrar som förmodligen tagit hand om dem på ungefär samma sätt men ändå blir de helt olika varandra till sättet. Min äldste son har alltid varit mycket försiktig, eftertänksam, lyssnar och gör som man säger. Vi har adrig behövt flytta på saker för att han inte ska röra dem. Lilleman är inte riktigt sådan; har är vild, högljudd, river ner saker, sätter allt i munnen och när man säger "nej" tittar han på en, ler och gör det ändå... Om jag skulle likna mina pojkar vid mat skulle det vara Filbunken och Vindaloo (den där starka indiska kryddningen). Det enda som de har gemensamt är att de är världens finaste, gladaste barn som jag älskar mer än allt annat!

Imorgon ska jag äntligen tatuera mig!!! Jag ska erkänna att jag är lite spänd men det ska nog gå bra. På grund av förkylningen blir det ingen träning idag heller... Detta börjar bli ganska tråkigt. Du får se till att träna för mig och berätta gärna vad du tränat! Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0