Värmebölja!

Oj, oj, oj, nu gäller det att passa på när värmeböljan är här! Idag har vi haft ca - 13 grader och då skyndade vi oss ut med barnen. Man vet aldrig när graderna dyker igen. Vi bäddade ner Lillan och pälsade på Lilleman för att kunna vara ute en stund. Man blir galen av att bara sitta inomhus. Sedan tog mamma och pappa hand om småttingarna och jag drog iväg ut i längdskidspåret med Ultramaken och Storeman.


Betydligt varmare än igår:


Nej, jag har inte blivit plötsligt vithårig. Det har bara frusit...

Nu har jag precis kommit ut från bastun. Lilleman älskar att basta och skulle nog helst sitta kvar där än men tillslut lyckades vi övertala honom att komma ut.

De dagliga övningarna följde med oss hit upp till Lappland såklart. Varför skulle jag sluta med mina så viktiga träningsrutiner bara för att man åker iväg? De blir dessutom ännu viktigare när julen är här med allt gott den för med sig. Vi har ju semester allihopa och våra barn har valt att sova riktigt bra de senaste nätterna. I morse klev jag upp halv 9...värsta sovmorgonen!

Har du träningsuppehåll nu under julen?

Heja mamma!

Kommentarer
Postat av: H

Inget uppehåll snarare ökning av träningen. Två pass redan och det är bara tisdag lovely. Har haft råd idag...

2010-12-21 @ 20:20:52
URL: http://angel19.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0