Söndagsmys

Vaknade lite förvirrad i morse och insåg att Lillan sovit hela natten! Från ca 22.30 till efter 7. Jag fick ligga och fundera om jag ammat henne under natten, man är ju inte alltid med i matchen på natten, men jag kom fram till att jag inte gjort det. Första natten som hon sovit hela natten och första natten på myyyycket länge som jag fått sova en hel natt.

Planen var att åka till gymmet och köra ett lugnt styrketräningspass men jag fick lägga den planen på hyllan då jag vaknade med ont i halsen. Ingen fara då det inte var ett viktigt pass, snarare ett bonuspass då det känts så bra i kroppen efter veckans träningspass. Jag började idag att fundera på vad som ska packas med till Saivo (där mamma å pappa bor) och insåg att jag får packa ned löparskorna! Yey!

Idag håller vi oss inne i alla fall. Lilleman hade dessutom lite feber i fredags kväll så det gör absolut inget. Imorgon blir det hans första Luciatåg. Jag ska försöka att inte brista ut i ugly-cry. Jag blir lätt gråtmild på barnens uppvisningar å nu är det Lillemans första. Jag måste torka bort tårarna från ögat nu...



Lilleman börjar bli långhårig men jag kommer ha mycket svårt att klippa honom. Han har ju så fina blonda lockar...

Gissa om jag hade tur. Häromdagen anmälde jag mig till PT-utbildningen (äntligen!) och när jag kollar på deras hemsida idag är utbildningen fullbokad. Puh! Om allt går enligt planerna är jag en licensierad personlig tränare den 17 april. Kanske är jag din personliga tränare? Planen är att erbjuda även en online-tjänst till dem som inte bor i Stockholmsområdet.

Heja mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0