Slappar

Idag slappar jag. Ibland behöver jag en dag där jag inte gör så mycket nytta. Jag drar omkring i lägenheten efter att ha lämnat Lilleman på dagis. Driver runt i en stor skjorta, lånkalsonger och yllesockar, kollar på ett inspelat avsnitt av Svenska Hollywoodfruar, skakar igång den otroligt tröga stationära datorn då ultramaken har med sig sin laptop på jobbet. Just hanging out with my princess...

Sviterna av gårdagens corepass blev inte så allvarliga. Jag känner mig lite trött i magmusklerna men inte så farligt. Imorgon hoppas jag komma iväg på ett spinningpass igen. Det borde gå; jag är inte sjuk och Storeman har ingen aktivitet. Idag blir det inget mer än de dagliga övningarna.

Jag bjuder på en bild av Lilleman som hittat något nytt han gillar att äta:

Feferoni! Han slukar kärnor och allt och säger att det är lite starkt men sen vill han ha mer...

Heja mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0