Kylan biter sig fast

Även idag är det -30 grader. Jag passar på att skriva ett kort inlägg när båda småbarnen sover samtidigt. Det är inte många sekunder jag har över om dagarna nu när jag är gräsänka. Jag kan vara glad om jag kan gå på toaletten själv på dagarna och nätterna ska vi inte ens tala om. De väcker varandra och mig i omgångar. Ja, jag gnäller men livet är inte rosenrött just nu. Det är tufft att helt sakna egentid och dessutom vara förkyld och lida av sömnbrist.

Så det får räcka för idag.


Kommentarer
Postat av: Wanja

Usch ja, jag lider med dig! Jag har visserligen "bara" två men det är jobbigt att vara själv med barnen och extra jobbigt om man är sjuk.



2010-12-29 @ 19:26:06
Postat av: Emma

Jag är också ensamstående, men har bara en liten telning och ett nätverk av barnvakter runt mig... Trots att jag inte kände en själ förutom pappan när jag flyttade till vår nya bostadsort, så har jag lyckats skaffa mig inte mindre än åtta barnvakter. Grannar, kollegor, träningskompisar från gymmet. Kanske en idé att fundera på? Någon timmes egentid om dan blir guld värd när man är ensam mamma :)

2010-12-30 @ 10:25:06
URL: http://mini-mamma.blogspot.com
Postat av: ann og eiolf

Heisan! Håper det går bra med deg når Andreas løper.Hils til Andreas og si at vi følger med ham på løpet.Håper at han lykkes å nå sitt mål.

2010-12-30 @ 20:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0