I´m back!

Gissa om gårdagens spinningpass var kul och skönt och alldeles underbart! Så himla skönt att trötta ut kroppen, lite lagom mycket så där första gången, och att bli riktigt svettig. Fina C, som höll i passet, tyckte att jag var som en Hollywoodmamma som klarade av det så bra första gången efter förlossningen och så tidigt efter förlossningen. Kanske tyckte hon också att jag såg så extremt fit ut redan också ;). Ja, kul var det i alla fall men när jag gjorde mina övningar i morse kändes det i magmusklerna. De var trötta. En av stamkunderna trodde, på skoj antar jag, att jag vägde ca 40 kg. Inte riktigt och det hoppas jag verkligen inte att jag kommer att göra. Nu är jag på G ordentligt and I love it!!

Heja mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0