Dagens träning


Ett varv på golfbanan i Rotebro blev det, 3,7 km. Inte så långt ännu men till mitt försvar blev det på ett spår som bara var upptrampat och inte kört med spårmaskin... Det positiva var att det gick ganska lätt. Kändes inte alls tungt. På eftermiddagen har jag dock varit onaturligt trött. Kan ha med skidåkningen att göra. Nu hoppas jag på många fler skidpass i vinter. Jag kan avslöja att Newlines tjocka träningsjacka passade ypperligt för dagens pass. Jag fick dock trycka in yllevantar i sport-BHn för att skydda "barnmaten". Mjölkstockning är inte så njutningsfullt...

Om en stund är det dags för dagens övningar, du vet; planka på tå, sidoplanka, höftlyft och armhävningar. Jag har också lagt till stretch av ITB-senan för min onda höfts skull och gissa vad? Jag har inte känt av höften på flera dagar! Jag kanske har hittat den magiska formulan...

Heja mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0