Turnén är avslutad!

Det går tydligen inta att hantera bloggen via iPhone därav uppehållet i bloggandet...

Nu är vi hemma igen efter den sista delen av vår sommarturné. Puh! Det känns nästan skönt att börja jobba igen på måndag efter allt flängande. Den sista delen av turnén tog oss först till Malmö där ultramaken tävlade. Han sprang en tävling som heter GAX som tog honom från Malmö till Kivik och sen tillbaks till Malmö igen. Sammanlagt 24,6 mil. Inte illa utan att sova eller vila överhuvudtaget. Man tror att Skåne är helt platt men så är inte fallet. Ultramaken tog en hedrande andraplats. Vilken man han är!! Till vår hjälp på turnén hade vi:

Sicken best!

Det var första gången jag var i Malmö och jag gillade staden. Jag och barnen hann ta oss runt i staden och till Folkets park där det fanns djur och karuseller. Därefter åkte vi ner till Danmark där vi gjorde Köpenhamn. Mer om det imorgon.

Min träning denna vecka har bestått av myyycket promenader. Jag varvade detta med yoga och mådde ganska bra. De långa bilresorna var dock inte att rekommendera för min rygg. Imorgon blir det yoga hemma och på lördag ska jag till gymmet igen. Jag riktigt längtar! Det är något som min rygg tycker mycket om. Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0