Snart börjar allvaret

I morgon är min 8 veckors semester slut... Det känns faktiskt helt ok att börja jobba igen, nu har jag haft en lång, skön ledighet där jag hunnit med mycket så jag ska inte klaga. Dessutom kommer jag ju bara jobba i en och en halv månad innan Bullan kommer. Knappt så jag hinner till jobbet för något annat än att packa ner sakerna i en låda. Eller två lådor blir det nog för min del...

Idag har jag och ultramaken varit på en dryg timmes promenad. Himla skönt promenadväder idag! Lite senare blir det yoga och spikmatta. Måste förbereda inför jobbet så att man är pigg och fräsch. Naglarna är fixade, av mig själv. Jag fick köra budgetvarianten med min tomma plånbok... Jag kan även rekommendera en ny dagkräm som jag köpte på syrrans spa; Babors moist intense. Man blir alldeles mjuk och gosig. Nu ska jag gå och rensa i ungarnas garderober. Jag har skjutit på det länge nog...

Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0