Miljöskadade barn

Ja, det låter värre än det är. Mina barn är miljöskadade men på ett bra sätt:

För Lilleman betyder denna kepa och en ryggsäck inget annat än att det är dags att springa. Det är ju det han sett pappa göra. Helst vill han att ultramaken springer med honom runt i lägenheten. För mina barn är träning det mest naturliga som finns och det gör mig mycket stolt och nöjd som mamma.

Idag har vi hämtat den nya vagnen. Vi behöver ju, som sagt, en syskonvagn snart och idag hämtade vi den efter att ha sålt vår gamla trotjänare häromdagen. Lilleman tyckte att det var mycket spännande med nya grejer:

Han sa "bejbi" och bad om sin tutte och gose och la sig i mjukliften. Nog för att Lilleman fortfarande är min baby (Storeman med för den delen...) men snart kommer det någon som faktiskt ryms i mjukliften. Ännu mer spännande var babyskyddet som man kunde sitta i och gunga. Det bästa var nog ändå de tre bad-lastbilarna som butikschefen gav Lilleman när vi gick ut från butiken.

Idag blir det yoga och spikmatta för mig. Jag ska försöka lägga upp bilder på de övningar jag kör. De är inte så många men de är bra och gör man dem fokuserat ger de en närmast helande effekt.

Jag vill passa på att ge en eloge till min kompis H som blivit bättre och bättre på att träna fokuserat och göra rätt saker. Jag är helt övertygad om att hon kommer klara sitt mål på tjejmilen den 5 september. Självklart kommer jag åka dit och heja på henne för att se vart mitt träningsprogram tar henne. Hur långt som helst, gissar jag! Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: Angel19

Tack snälla du. Idag var jag på gymmet och spranf 45min fort, så fort att jag höll på att spy ett x antal gånger, är det tränat hårt nog?;) Antar att det är ngt lurt i kroppen för så här tungt brukar det inte vara.

KRAM

2010-08-19 @ 20:55:29
URL: http://angel19.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0