Lucky me!

Idag vann jag lite priser när jag var med i en tävling på radiostationen The Voice. Jag lyssnar alltid på den stationen till och från jobbet och idag, på hemvägen, lyckades jag ringa in och vinna 300 kr på sportamore.se och två biobiljetter till Inception som ju ska vara så bra. Vilken tur jag har! Nu hoppas jag bara att syrran ska orka vara barnvakt så att jag kan ta med min ultramake på en biokväll. Han tar ju alltid så bra hand om mig och det vore roligt att ta hand om honom tillbaka.

Igår glömde jag inte yogan och spikmattan. När jag avbröts i min fokusering igår eftermiddag av middagen frågade Storeman om jag ville att han skulle komma ihåg det åt mig " Du har ju inte så bra minne just nu, mamma...". Han kom ihåg och påminde mig om detta. Jag yogade och satt sedan i soffan med spikmattan bakom mig där jag också somnade... Det lättade dock i ryggen så jag börjar gilla det där taggiga lilla gosedjuret. Jag borde ha en på jobbet också. Efter två dagar tillbaka på jobbet har jag insett att min rygg inte är så imponerad av kontorsarbete... Får se vad jag kan hitta på. Jag ska nog börja med att ta med mig en liten kudde att ha i svanken. Det brukar hjälpa.

Idag har jag också yogat och imorgon blir det styrketräning hemma efter en träff med barnmorskan. Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: Angel19

kanske dags att lyssna på tant som säger: vad var det jag sa?!

2010-08-17 @ 22:22:57
URL: http://angel19.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hejsan!

Första gången jag hittat hit... Alltid kul när man hittar andra entusiaster till mammor som har träning som passion :)

Ska hem och rota fram min spikmatta, ligger mest och dammar. Men med trött rygg så kanske det hjälper.

//Jennie

2010-08-19 @ 18:26:41
URL: http://www.traningsnarkomamman.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0