Jag är såååå ARG!!!

Idag upptäckte vi att nån skitburk stulit både min och Storemans cyklar! Storeman fick sin cykel i födelsedagspresent för ett år sedan och min fina cykel hade i och för sig några år på nacken men hon var så himla fin. När jag cyklade på henne kände jag att det är så här det ska vara att cykla. Den var anpassad efter mig och hade den bästa sadeln och de finaste orangea SPD-pedaler. Allt funkade perfekt på henne och när man behövde bära henne på tävlingar när det var för grötigt för att cykla var hon så lätt, så lätt. Vi var ett bra team - jag och Lola... Nu vet jag inte var hon finns och hon är säkert kall och rädd.

Jahaja, vi får väl se vad som händer. Även om jag, mot förmodan, skulle få ut nåt på försäkringen så får jag ju inte Lola.

Idag har det packats i husbilen och vi har hunnit med en kort promenad. Nu ska jag bara se till att köra mina styrkeövningar också; knäböj, armhävningar, arm-, benlyft, marklyft, rodd med skivstång, axellyft, bicepscurl.

Jag måste avsluta med att visa de sötaste små sockar som Bullan fick av vännerna vi hade på middag häromdagen:


Perfect for a princess!

Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0