Inte magsjuk ännu...

Än så länge har jag klarat mig från helvetessjukan men man vet aldrig när den slår till. Familjen här hemma börjar komma tillbaka men mamma och pappa, som är i stan och hälsar på, åkte dit igår. Stackare, vilken semester de fick. Först fick de ta bilen istället för flyget och så visade det sig att flyget faktiskt gick och nu åkte de på magsjuka. Välkomna hem till oss...

En stor del av dagen har spenderats i min store killes rum. Han är inte riktigt lika pedant som jag kan man säga och jag har därför fått hoppa in och börja operation storstädning. Idag var första gången som jag kände att städhjälp inte är så dumt ändå. Inte bara för store killens rum utan mer för hela lägenheten. Men var ska man börja leta och vad kostar det egentligen? Det känns som en djungel.

I eftermiddag är vi bjudna på middag. Min kära storasyster har nu äntligen tagit sin hud-, spaterapeut och massageterapeutexamen. Plus Cidescoexamen, inte att förglömma. Hurra för henne!! Jag har en del uppdrag åt henne, should she choose to accept them...

Imorgon ska jag ut och promenera och coreträna. Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0