God morgon!

Sitter här lite ensam så här på morgonkvisten. Lilleman är fortfarande sjuk och har hög feber så han har inte sovit optimalt i natt. Ultramaken har skött det mesta men den tidiga morgonen tog jag och klev upp kvart i sex... Nu sover lilleman här på soffan. Jag tror det är dags att ringa vårdcentralen nu och kolla så det inte är någon öroninflammation som spökar.

Ultramaken gjorde en helt fantastisk prestation häromdagen. Hans mål var att klara det svenska rekordet på 100 miles (16 mil) som innan loppet låg på 17.40. Hans plan var att springa på 17.20. Denna stålman sprang in på 17.05. Jag är så stolt att jag nästan spricker!! Tyvärr är han inte den nya innehavaren av det svenska rekordet då en annan kille sprang snabbare men what the heck. Han sprang nåt så sjukt bra! Eller hur!

Nu börjar det bli dags att väcka familjen. Store killen ska till skolan och jag behöver äta. Längtar till fredag då det är dags för London...
Lite afternoon tea, kanske?
Lite afternoon tea, kanske? Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0