Träningstips!

Jag ser till att göra det lätt för mig att träna och mycket svårt att hitta på ursäkter. Ultramaken hjälper till förstås.

Man behöver inte värsta grejerna även om jag önskar att jag hade en lite modernare motionscykel än en som hellre bör refereras till som velociped. Men vi har en i alla fall och likvärdiga går säkert att få tag på till bra priser på Blocket. Sen älskar jag min Pilatesboll (Tack ultramaken!). Det går att träna precis hur hårt som helst på den men även mycket skonsamt. Yogamattan är faktiskt biologiskt nedbrytbar och den hittade jag billigt på en fitnessmässa. Försäljaren uppskattade dock inte mitt skämt när jag frågade om det finns risk för att det bara blir en hög med jord kvar om man ligger på den för länge... Sen har jag en skivstång och lite hantlar och gummiband. Finns alltså bara en ursäkt =).

Som säkert märks har jag verkligen gift mig med rätt man; han gör det så enkelt för mig och säger sånt som får mig att känna mig fin även när jag känner mig lika fräsch som Mrs. Bubbles Devere (http://www.youtube.com/watch?v=jKKxhVcyV4w&feature=related). Ultramaken är bra för hälsan men honom lånar jag inte ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0