Träning är toppen!

Tänk vad skönt det kan vara att komma ut och svettas lite! Jag och Helena tog med oss bebisarna i barnvagnarna och tog en timmes rask promenad i Helenas hemtrakter. Underbart väder och trevligt sällskap, det vore dumt att klaga. Det var också trevligt att komma hem till Helena och se hennes fina lägenhet och bjudas på smaskig lunch. Nu längtar jag ännu mer tills vi kan köpa eget. Vi letar med ljus och lykta efter en större lägenhet. Jag längtar dessutom efter att få måla, tapetsera och fixa. Något som ultramaken får kalla kårar av... suck, det är tur att han älskar mig och kommer att hjälpa mig med det den dagen det blir dags. Jag tror inte ens han skulle morra och gnälla.

Nu är jag på G med eget spinningpass. Kontraktet är påskrivet, vad kul det ska bli! Om en vecka ska jag även bli coreinstruktör.

Eftermiddagen har ägnats åt Sigurds gitarrläxa. Det tar sig, sa mordbrännaren.

Imorgon blir det mamma/barngympa! Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0