Skit också!

I morse när jag vaknade hade jag ont i halsen... Jag som ville ut och testa mina nya kläder idag. Det är väl Guds straff för att jag var så materialistisk igår och tillät mig bli jättelycklig över mina fina, nya kläder. Men det kan jag ta. Jag är fortfarande lycklig över dem och fick testa lite av dem idag i alla fall när jag och familjen åkte till Tumba på en orienteringstävling. Man måste ju se sportig ut på ett sånt event även om man inte ska tävla.

Tävlade gjorde Sigurd och det gick riktigt bra! Han blev 7:a av totalt 51 stycken i hans klass.


Kolla in killer-blicken!

Jag och Charlie hejade på vår favoritorienterare.

Lite senare på dagen tog vi oss till en galleria och jag hittade ett par ursnygga stövlar. Ultramaken gillade dem så mycket att han köpte dem åt mig. Visst är jag bortskämd!

Hoppas jag mår bättre imorgon. Jag ska försöka att inte vara alltför lycklig över mina Newline-kläder och mina nya stövlar...

Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: mirandak73

Snygga stövlar vill vi gärna se på bild!!

2009-09-27 @ 13:52:16
URL: http://mirandak73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0