Sjöstjärnor hjälper inte stela ryggar...

Charlie fortsätter testa ultramaken... han vaknade efter ett i natt och jag hörde att ultramakens försök att söva honom, ute i vardagsrummet, var fruktlösa. Dagtid är jag karaktärsfast men nattetid - not so much. Charlie fick sova i vår säng och somnade efter ett par sekunder. Han sov gott ända till halv sju men jag och ultramaken fick inte samma goda sömn i sällskap av den lilla sjöstjärnan. Det är märkligt hur en så liten kropp kan sprida ut sig, likt en sjöstjärna, och bli så stor. Nåväl, han fick sig en god natts sömn och vaknade överlycklig och sa först "tutte" när han lekte med sin tutte (napp) och sedan "tisse" när han ammat.

Gårdagens vila från träning var skönt men idag känns det härligt att komma ut på ett löppass! Jag ska leta upp några riktiga uppförsbackar att jobba i. Gör det du med! Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0