Nyutbildad men trött

Nu är jag äntligen coreinstruktör! Hela dagen har jag kniiipt likt Susanne Lanefeldt och jag kan ärligt säga att jag är rätt slut i kroppen. Känner mig redo att hålla pass så om ni känner er slappa i kärnan är det bara att ni plingar på. Jag behöver i alla fall inte träna nåt annat idag. Nu försöker vi bara komma på nåt att äta till middag... Lättare sagt än gjort.

Efter utbildningen tog vi oss till vallokalen för att rösta i Kyrkovalet. Det har väl du också gjort?! I annat fall har du till kl. 20 på dig. Och om du inte tänkt rösta: Skäms på dig! Det är lika mycket en rättighet som skyldighet. De enda som vinner på att du inte röstar är idiotpartier som de främlingsfientliga partierna. Om du har röstat kan du glömma min moralpredikan ovan och klappa dig själv på axeln för att du gör det du kan.

Sigurd blev som sagt riktigt snygg i sina nya kläder:

Nu ska jag slappa resten av dagen. Det behöver jag. Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Sigurd var ursnygg i sin jacka.

2009-09-20 @ 19:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0