Nattsuddarbabyn sätter sina spår...

Jag är riktigt trött! I natt ville lilleman hellre vara vaken än sova. Han var så pigg när han vaknade ett flertal gånger på natten och ville berätta en massa saker högt och tydligt. Varken mamma eller pappa skulle få sova. Det blev inte många timmars sömn. När jag väl skulle få sova sen och höll på att slumra till började ultramakens alarm att pipa och pipa och pipa. Han hade glömt stänga av larmet... Efter det var det ingen idé längre så det var revelj kl. 7.

Har shoppat lite kläder åt min store pojke (inte ultramaken ;)). Det blev en skinnjacka och en cool halsduk till min lille rocker. Han blev jättesnygg, foto kommer... Sen skulle vi kolla upp någon form av säkerhetsanordning till vildingens barnstol då han sparkar mot matbordet mycket hårt och är nära att lyckas välta den ovältbara matstolen. Vi insåg att med hans benmuskler kommer han kunna bända den lilla skruv man ska fästa i matbordet för att fästa säkerhetsanordningen så det blir ingen säkerhetsanordning. Det blev badleksaker istället.

Jag lyckades få hjälp med lite musik lagom till att jag ska fixa nytt spinningpass. En kompis make var så otroligt schysst och hjälpte mig med detta. Stort tack! Nu blir det åka av på tisdag! Tjohoo! Nu laddar jag för coreutbildningen imorgon. Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: Angel19

Tack själv, det var superkul att ni kom och hälsade på oss, trots vildebill som inte var sig själv idag. Hoppas ditt pass blir kanon! Ha det wunderbar i morgon!

Kram

2009-09-19 @ 19:50:41
URL: http://angel19.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0