Min kärna är gul, blå och bultande

Jag har ordentlig träningsvärk. Sån där så man när man ska kliva upp från sängen tror man att det är mindre smärtsamt att bara rulla ner på golvet istället för att sätta sig upp först. Det sista alternativet kräver att man använder coremusklerna och då verkar det bättre att bara släppa taget och ta smällen när den kommer. När man landar alltså. Det vill säga bara dunsa ner i golvet för det gör antagligen mindre ont än att spänna mag- och ryggmusklerna. Ja, nu gjorde jag ju inte det men jag hade god lust. Charlie, som låg brevid mig, hade antagligen trott att mamma nu vill leka någon våldsam tittut-lek.... "DUNS!! aaaoooo....Var är mamma? Tittuuut...."

Hade nyss en moraldiskussion med mig själv när jag ordnade spinningmusiken inför morgondagen pass... Jag har en riktigt bra låt med Akon och David Guetta, tror jag. Låten heter "Sexy bitch" vilket de sjunger i refrängen. Det kanske någon kan ta på ett negativt sätt så jag vågade inte ta med den på passet... men skulle man kunna göra det? Det är ju en låt de spelar t.o.m. på P3. Ja, jag vågade inte det i alla fall. Men det är ju inte så att jag skulle ropa det till kunderna för det "Hey, c´mon you sexy bitches!" Det hade ju kunnat vara riktigt intressant... men inte min stil.

Idag har jag och lilleman varit på babysim. Jag bara ler när jag tänker på det. Han verkligen älskar vatten! Han flaxar/simmar omkring i vattnet och skvätter ner allt och alla "Tjohoooo!! Här kommer jag!" Idag dök vi för första gången och t.o.m. det gillade han. Han bara skrattade när han kom upp. Det roliga är att när han simmar tar han riktiga bentag, inte medvetet men ändå.

Imorgon blir det mamma/barnpilates. Få se hur mina coremuskler reagerar på det. De kanske lossnar. Känns så nu i alla fall. Nåväl, de går väl att sätta tillbaks ;) Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: Marie

Låten heter "Sexy chick" så det är bara att tuta & köra! Kolla videon på Youtube!

2009-09-21 @ 13:55:24
URL: http://mirandak73.blogspot.com
Postat av: Marie

P.S Vi mår som vi förtjänar, själv är jag Robocop idag, he, he!!

2009-09-21 @ 13:56:04
URL: http://mirandak73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0