Lägger min träning i någon annans händer idag

Ibland kan jag bli så less på samma gamla rutiner om och om igen. Igår kväll funderade jag på vad min träning skulle bestå av idag och kände verkligen inte för en promenad. Lite trist i och för sig då det är så fint väder. I alla fall visste jag att det bara skulle bli ett halvdant pass om jag gjorde som jag oftast gör. Jag kollade därför simhallens träningsschema och passande nog fanns där ett mamma/barn pilatespass. Det får det bli idag. Jag hoppas att det inte innebär för mycket liggande på mage... Fru Arla klänger sig kvar med sina klor och det blir då som att ligga på två hårda bollar som känns som blåmärken. Ja, ja ni fattar vad jag menar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0