Imorgon....!

Imorgon kommer mina kläder från ultramakens sponsor! Nån gång mellan 10-13 kommer de med bud. Eller, jag ska väl rätta mig, de ber en se till att vara hemma mellan dessa klockslag och så kommer de kvart över två istället... Jag vet inte hur många gånger detta har hänt mig. Men den som väntar på nåt gott.. eller i mitt fall, nåt rosa. Nej, allt är inte rosa.

Min fine ultramake berättade idag att han bokat in massage åt mig... aaaawwww, hur gullig är inte han då? Jag blev jätteglad och behöver verkligen detta.

Dagens träning bestod av mamma/barngympa. Jag och Charlie är mästare på det nu men nu börjar det bli viktigt att hålla koll runt golvet för rätt som det är finns han alldeles nedanför en. Jag får nu lite extrahjälp eller extra tyngd i alla fall. Han kom och la sig på mig när jag gjorde redan tunga rygglyft. Puh!

Han är nu väldigt rörlig, som jag nämnt tidigare. Båda mina systrar har tidigare erbjudit mig att låna en gåstol till honom men jag har varit emot det och vänligen tackat nej. Nu är jag beredd att ändra mig... Jag måste ha nåt att sätta fast honom i, jag menar detta på ett mysigt sätt. Nåt som aktiverar honom och som förhindrar att han river ned allt överallt ifrån och där han inte kommer åt de få lösa sladdar vi har samtidigt som han har kul.

Imorgon ska jag vila!! För många tidiga mornar täääär på mig! Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: Angel19

Nu är jag gräsänka och kommer få en ultratidig morgon i morgon med. Tror jag är på G för lite jävlar anamma så i helgen ska jag ge järnet banne mig. Nu ska jag köra så att det ryker.;)

2009-09-24 @ 21:07:47
URL: http://angel19.blogg.se/
Postat av: Hejamamma

Det är bra! Träffas i nästa vecka?

2009-09-25 @ 08:08:22
URL: http://hejamamma.blogg.se/
Postat av: Angel19

ska kolla kalendern och återkommer, men det borde finnas 1 dag vi kan ses.

2009-09-25 @ 11:26:43
URL: http://angel19.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0