En dag med trevliga överraskningar!

I förmiddags tog jag med lilleman på en långpromenad. Vi gick in till centrum då en sportaffär hade stor-rea och jag var bara tvungen att kolla in den. Förenade därför nytta med nöje och promenerade raskt dit. Det var svettigt, trots blåsten. Jag hittade i alla fall en ny sport-BH för bara 200 spänn! Sen fick ultramaken en liten present i form av nya kalsipper. Han blev glad, tror jag i alla fall. Jag köpte sådana jag gillar på honom, man får ju inte va dum ;)

När vi kom hem hämtade vi posten och där låg ett litet paket... Hmm, jag har inte beställt nåt...men för ett tag sedan var jag med i en tävling där man kunde vinna en barnvagn. Jag vann inte vagnen men Charlie vann sig en liten ryggsäck!

Fin va?

När jag sedan pratade med ultramaken berättade han att paketet med mina kläder från hans sponsor kommer på fredag! Oooo, vad spännande! Jag är jättespänd.

Dagens träning förutom promenaden blev ett corepass för en liten stund sedan. Det är verkligen riktigt bra träning. Det rekomenderar jag till alla. I morgon laddar jag för mamma/barngympa. Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0