Inte så mycket spa idag...

Dagen började med att jag, helt outsövd, vaknade av att klockan ringde 06,30. Outsövd var jag för att Charlie vaknade inatt och hade hög feber. Därefter sov jag inte så mycket. Charlie, lille vännen, sov så oroligt och låg och sparkade på mig resten av natten. Jag klev i alla fall upp när klockan ringde och åkte till naprapaten. Han konstaterade snabbt att min styrka från höften och nedåt inte var vad den skulle. Därefter påbörjades en behandling som han beskrev "inte var som en spa-behandling". Han hade rätt! När jag tänker på spa tänker jag inte på vad jag sedan genomled men det förbättrade i alla fall min styrka. Nu har jag fått övningar jag ska göra hemma och jag ska dessutom tillbaks på onsdag för ännu en icke-spa behandling. Ja ja, bara det hjälper.

Igår köpte vi en begagnad gå-stol till lilleman. Det gillade han.

Meeen, inget gott som inte har nåt ont med sig; nu når han högre upp i bokhyllan och det tycker visserligen han är riktigt stimulerande. Vad gäller mig - not so much... Men han tycker det är kul och det är ju det viktigaste.

Fick önskemål om att visa upp mina fina, nya stövlar...

Cute!

Imorgon är det spinning! Riktigt roligt ska det bli. Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: Angel19

läckra dosor!!! Åker till mamma nästa tisdag. SKa vi alla krya på oss och ses när jag kommer tillbaks igen? Innan du åker ännu längre upp??



Kram, krya på er och Rock ON!

2009-09-28 @ 20:06:55
URL: http://angel19.blogg.se/
Postat av: MirandaK

Hot mama!!

2009-09-28 @ 20:46:47
URL: http://mirandak73.blogspot.com
Postat av: Anonym

Gud så stor lillen har blivit + vilka snygga skor:D hälsa dom där hemma kram :D

2009-09-28 @ 22:28:24
Postat av: Kusin A

Vi köpte halvdörrar till våra Billy-hyllor då Erik blev alltför intresserad av dem. Utan att sätta knoppar på funkade de jättebra tills han var stor nog att förstå meningen med dem (inte klättra, inte tömma). Tyvärr har han börjat klättra nu igen, fast högre upp (har hans dvder nästhögst).



Hoppas du känner dig frisk snart!

2009-09-29 @ 00:50:30
Postat av: Ingbrith Falk

Jag läser om Dig o mina fantastiska barnbarn o tittar på korten flera gånger varje dag. Krya på Dig o kram till Er alla fyra.svärmor/farmor

2009-10-08 @ 22:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0