Back on track!

Vilket pass det blev igår! I´m back! Ja, det var riktigt roligt att hålla spinningpass igår kväll. Det var i och för sig bara halvfullt men roligt ändå. Det kändes i benen att jag inte kört på ett tag men det visar ju bara att det behövs. Min musik funkade också bra. Det blev ett pass med mycket backar, precis som det ska vara.

Idag är Sigurd på utflykt med skolan. Han var jätteivrig och fick med sig en matsäck med pannkakor och lingondricka som min mommo gjort själv.

Charlie har förstått det här med att leka när man äter och gärna göra det lite grisigt...

Ja, ja han äter i alla fall. Det är väl klart att man måste testa lite, känna på maten.

Dagens träning kommer bestå av en promenad och förhoppningsvis ett corepass ikväll. Jag skriver förhoppningsvis för att jag inte får förboka in mig när jag är instruktör så jag hoppas det finns lediga platser kvar. Håll tummarna för jag är jättesugen! Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0