Trött!

Puh, vad trött jag är idag. Efter naprapaten beslutade jag mig för att strunta i pilatesen. Lilleman var lite grinig då han fått ännu en tand och när jag väl var hemma var det dags för honom att sova och jag hade inte hjärta att väcka honom för ett bonusträningspass. Pilatesen är bara bonus för mig i dagsläget. När man sätter igång med sin träning på allvar bör man inte köra på i 200 direkt därför ska man välja ut de pass som är viktigast och de pass som är bonus. Då behöver man inte må dåligt när saker händer som sätter stopp för bonuspassen. Jag hoppas jag piggnar till när det är dags för spinningen men det brukar jag göra. Halvvägs in i första uppvärmningslåten är jag alltid på G igen. Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0