Tack mamma!

En så liten men snäll gest kan förgylla en dag. I morse, när lilleman ville kliva upp sådär vid 6, gjorde jag hans välling och möttes av mamma som erbjöd sig att ta honom så att jag fick sova. Så skönt! Klockan 6 på morgonen är inte min on-knapp tillgänglig. Det spelar ingen roll vad jag gör den går inte att finna så tidigt på morgonen. Mina svar till lilleman vid den tiden på morgonen blir enstaviga grymtningar i olika tonfall. Jag är inte arg eller sur på honom, bara trött, jäääättetrött.

Imorgon är det redan dags att bege sig till Kiruna igen eftersom vårt plan hem går redan vid halv 8 på morgonen. Har jag tur får jag träffa min moster också.

Idag ska jag ta mig ut på ännu en promenad. Jag tar det alltid väldigt försiktigt med träningen i anslutning till en förkylning. Jag väntar hellre en dag för mycket. Förresten så snorar och hostar jag fortfarande på ganska bra så det finns inte så mycket annat att göra. Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: Angel19

krya på dig!!!



Jobbet ngn dag nästa vecka??



Hör av dig!

Kram

2009-10-29 @ 22:12:25
URL: http://angel19.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0