Sigurd-dagen

Idag ska Sigurd få egentid med mig och ultramaken. Det kan nog behövas när ett nytt syskon gjort entré i familjen. Lilleman tar ju såklart upp en hel del av min och ultramakens tid och jag tror att det är viktigt att även storebror känner att han får vara i centrum för en liten stund. Vi ska därför äta lunch och titta på filmen G-force idag. Det ska bli riktigt roligt. Lilleman ska vara hos sina gudföräldrar och bli underhållen när vi är ute och har roligt med storebror.

Dagens träning bestod av löpning nu på morgonen tillsammans med Sigurd. Vi sprang i en knapp halvtimme ihop. Därefter gjorde jag mina nya övningar jag fått av naprapaten. De gick bra men det känns att min ryggrad är lite ihoptryckt. Speciellt när jag gjorde plogen som tidigare gått riktigt enkelt...

Ultramaken gjorde också ett försök men hade lite svårare att nå golvet med tårna...

Jag trodde han skämtade men detta var allt han åstadkom... Man kan tro att det är skipants från 80-talet som sticker fram under mysbyxorna men det är nåt som heter skins, kompressionskläder för att underlätta återhämtningen. Även jag blev orolig innan jag såg vad det var... Dock kände även han hur det lättade i ryggen så iväg med er och "ploga".

Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: MirandaK

Kolla vad vi kan, he,he!!

2009-10-03 @ 11:19:14
URL: http://mirandak73.blogspot.com
Postat av: Angel19

Brukar åxå göra plogen för att sträcka ut ryggen, det gör ont men efter ett tag släpper det...till och med i nacken...



Kram!!!

2009-10-03 @ 20:19:29
URL: http://angel19.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0