Peppad!

Jag är fortfarande förkyld och snörvlar, snorar och hostar. Mindre kul men man blir ju inte friskare för att man gnäller så jag satsar på att fokusera på vad jag ska göra när jag blir frisk istället. Det gör mig gladare. Lilleman vaknade 05.49, vintertid, imorse. Precis som jag förutspått... Det känns som om jag varit vaken i flera dygn, som om jag går omkring i en dimma. Jag vet, jag är riktigt känslig för att få för lite sömn men nu kombineras detta med en kraftig förkylning som gör att jag är ännu tröttare (åsså lite fiolspel på det, javisst, stackars mig..). Nog  om detta. Till det positiva nu; jag är ju uppe i supernorra Norrland och det är riktigt härligt väder. Lite snö men inte så man måste plumsa fram, alltså kan man gå med vagnen. Det ska jag göra så fort jag får energi. Jag hoppas kunna göra detta redan imorgon. Jag hoppas också att det, precis som idag, bara är ett par minusgrader. Jag känner mig redan friskare! Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: The mr.

Love you baby.

2009-10-25 @ 20:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0