Mer info (svar på en kommentar)

Ja, Mirandak, det var min första tanke; spinning är skonsamt och stärker ben och höftböjare. Min naprapat tycker dock inte att jag ska stressa höftböjaren genom spinning då det kräver en hel del av den när jag dessutom kör med SPD-skor. Sen sitter en hel del problem för mig i en mycket stel ländrygg som inte mår bra av den position man står i. Han vill att jag hellre ligger halva dagen i yogapositionen Plogen för att öppna upp ländryggen. Springa får jag göra för att det är det som ger mig mest smärta i höften och då vill han se hur jag svarar på behandling samtidigt som jag gör det som ger mest smärta. Håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0