Ja se det snöar!

Hoppas ni kan se snön på bilden för så här ser det ut utanför mitt fönster nu:

Jag tror att Charlie kände det på sig häromdagen...
Han ville absolut ha på sig skidglasögonen! Har förresten kommit på varför han varit lite konstig när han äter. Jag tror i alla fall att det kan bero på att det rent ut sagt sprutar ut tänder i hans mun. Han har fått en till i överkäken och ena framtanden är på väg plus ännu en tand. Inte konstigt man är lite känslig...

Newline fortsätter ta hand om familjen Falk. Lagom till Sigurds orienteringsträning i ett kallt Stockholm kom det ett paket till honom...

Sköna vintertights, en t-shirt, en tröja och en jacka. Perfect timing! Sigurd kommer säkerligen gilla sina kläder lika mycket som jag gillar mina. Kan verkligen rekommendera de tights jag fick, de mittemellanvarma tightsen, så himla sköna! Jag önskar jag hade fler par.

Dagens träning blir en rask promenad och lite varsam styrketräning utöver mina rehabövningar men det blir när lilleman vaknar. Själv ska jag titta på inspelat Desperate Housewives nu. Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: Mia

öhhm... är det kanske skräp du sett falla ner från himlen igen...? för jag kan inte se nå snö på bilden...

2009-10-14 @ 16:44:28
Postat av: Elin

Jo jag har prövat det också men det slutade med att jag låg på golvet och vred mig av smärta. Har kunnat hålla på med det förut men sen ryggen blev värre kan jag knappt göra någon övning som anstänger rygg och mage.

2009-10-15 @ 17:05:12
URL: http://aidantaustas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0