Ibland är livet härligt...

Idag har jag haft en riktigt härlig dag! I morse fick vi sovmorgon då storkillen skulle till tandläkaren på morgonen. Jag och lilleman hängde med dit och Sigurd var felfri, inte ett hål! Jag passade på att diskutera graviditetsepiluid med tandläkaren eftersom jag och Sigurd har samma tandläkare. Hon tog hand om mig för ett år sedan när jag fick graviditetsepiluid. Jag kan inte tänka mig att någon av er hört talas om det för det är det inte många som har, inte ens tandläkare. Hade samma problem förra graviditetet och då valde man att operera och ta bort både tand och en bit av tandköttet. Helt i onödan om de hade vetat vad det var...

Ok, men det var kanske inte det som förgyllde min dag. Ultramaken tränade hemma idag och hade bara ett två-timmarspass med två kompisar så redan klockan elva var de hemma igen. Vi kunde äta lunch ihop och sedan var det dags för ultramaken att föreläsa på Sigurds skola. Sist han gjorde det fick han skriva autografer idag fick han visa upp sina tatueringar och svara på om han var känd i hela Sverige...

Jag fick testa en ny naprapat idag och fick veta att han inte riktigt rekommenderade samma övningar som den jag tidigare gått hos... Inte heller idag fick jag något som kan kallas spa-behandling. What the f---? Ska det göra så ont? Dessutom säger han att jag inte ska köra spinning just nu då det inte är bra för min rygg. Jag som hade tänkt göra det en timme efter behandlingen. Istället blev det en promenad... Inte lika endorfinhöjande men jag drog med mig ultramaken och Charlie och det blev en rask promenad. Sedan åt vi en god middag och drack ett glas rött.

I morgon, mina vänner, ska jag ut och springa! Aaaaah! Det känns härligt. Finns det nåt bättre? Ibland är livet bra. Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: mirandak73

Förlåt om jag låter "näsvis" men varför får du inte köra spinning om du kan springa? Behöver du inte köra övningar där du stärker musklerna i höften och baksidan av låren? Berätta gärna mer!!

2009-10-02 @ 19:39:51
URL: http://mirandak73.blogspot.com
Postat av: Angel19

rockers, tänkte också springa imorgon!!

HA en skön helg, KRAM!

2009-10-02 @ 20:38:44
URL: http://angel19.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0