Fasiken också...

...jag är förkyld och har riktigt, riktigt ont i halsen. Hur kul är detta? Inte alls, verkligen inte alls... Jag har nu gjort ett försök att kurera mig med Kan Jang, Ipren och Strepsils men jag har sååå ont i halsen. Det mest irriterande med detta är att jag därför inte kan träna. Det blir inget distanspass imorgon med andra ord. Visst är det synd om mig? Kan jag få lite medömkan, tack? Jag behöver sympati, lite "stackars dig, gumman!" och gärna lite peppning. Om någon vet ett bra, snabbverkande medel mot halsont välkomnas detta extra tacksamt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! jag är hemma med bihåleinflammation, känns det bättte att veta att någon mer är sjuk? Kollar du på Unga mödrar föresten, jag följer det slaviskt :)

2009-10-21 @ 21:01:28
Postat av: MirandaK

Stackars, stackars dig!! Det värsta är inte halsont utan att du inte kan träna och att det tar tid innan man är helt "fit for fight" igen! KRYA PÅ DIG!!! Ultramaken måste servera dig massor med te med honung, det lindrar bra!!

2009-10-21 @ 21:53:47
URL: http://mirandak73.blogspot.com
Postat av: Pia

Vet precis hur du känner, det är så irriterande! Fick också ett litet återfall när jag var och tränade i tisdags, efter att ha varit förkyld förra veckan. Är mer snuvig och irriterad i halsen i dag. Överväger ändå att testa på ett spinningpass i eftermiddag! Krya på dig kramar från Kiruna!

2009-10-22 @ 07:46:04
Postat av: Hejamamma

Tack, vad ni är gulliga! Nu känns det bättre =).



Anonym - jag önskar att du slapp vara sjuk, krya på dig! Ja, jag tittar på Unga mödrar och tycker det är bra men det känns lite som att titta på en tågkrasch. Man önskar bara att de flesta av dem väntade några år med att skaffa barn, eller vad säger du?

2009-10-22 @ 08:38:35
URL: http://hejamamma.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha ja tågkrasch va rätta ordet, det blir så himla dramatiskt hela tiden!

2009-10-22 @ 09:47:42
Postat av: Syrran

Testa pissljummet honungsvatten (inte varmt). Mycket effektivt. Hälsa alla i Saivo...

2009-10-22 @ 18:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0