Charlie gillar...

Allt eftersom lilleman växer lär man känna honom och vad han tycker är kul. Han gillar fötter...
...och inte bara sina egna men jag vill inte lägga upp en bild på mina. Finns ingen anledning att fler än jag ska bli magsjuka. Behöver jag tillägga att jag inte gillar fötter... Han gillar också allt som är blött som mitt hår när det är blött...

Kanske skulle jag varnat för mitt osminkade ansikte. Folk brukar fråga mig om jag är sjuk när jag är osminkad. Visst, här återhämtar jag mig från magsjuka men jag är blek nästan jämt. Den finaste komplimangen man kan ge mig är "Vad brun du är!" allför ofta får jag höra "Du borde ta lite frisk luft" trots att jag är ute varje dag...

Charlie gillar också tvättmaskinen

Då är han stilla, som i trans. Det är väl allt vatten som forsar runt. Hoppas han lär sig den snabbare än ultramaken...
Sen gillar han TV och då helst reklam. Den bästa reklamen är den inför de lokala vädret på tv4 på morgonen "Vädret presenteras av..."


Vi orkade inte gå ut idag. Är fortfarande ganska svag och väntar på att ultramaken ska komma hem så jag kan lägga mig i soffan och slappa. Snart kommer nog träningsmotivationen tillbaka också så då kämpar jag mig ut... Hoppas ni håller er friska.

Av ren nyfikenhet vore det kul att veta vem som läser bloggen. Är det någon mer än min mamma? Lämna gärna en kommentar för att stilla min nyfikenhet, jag lovar I won´t hold it against you. Vill man prenumerera på bloggen går man bara in på bloglovin.com eller klicka på ikonen långt ner till höger.

Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: Angel19

jag såklart.

ärlika nyfiken som du att veta vem som nu läser...spännande. Ännu mer nyfiken blir man när ingen lämnar kommentarer. Kanske vet de inte hur man lämnar kommentarer, men oftast tror jag folk vill vara anonyma??

Känner igen blekheten och att folk undrar om man är riktigt frisk bara för att man inte är sminkad...märkligt?!Jag som du är ju ute varje dag och får den där ljuva luften, och vad gör den??



Vi är förkylda som få...men vi kämpar på.



Krya på dig, ses och hörs snart.



Kram

2009-10-08 @ 14:17:19
URL: http://angel19.blogg.se/
Postat av: Pia

Ja, jag läser ju den med stort intresse och entusiasm, men det vet du ju redan! Är just nu min favoritblogg! Krya på dig!

2009-10-08 @ 14:32:46
Postat av: Syrran

Vad brun du är Jessi!!! Eller den här brukar jag få höra; ÅÅÅÅH du ser ut som Snövit, dvs jag är likblek och har mörkt hår.

2009-10-08 @ 15:48:09
Postat av: Hejamamma

Tack, syrran. Jag förutsätter att det var allvarligt menat ;) Men Snövit är ju en komplimang. Om jag ändå fick höra det. Jag får ju bara höra att jag ser sjuk ut...

2009-10-08 @ 16:07:03
URL: http://hejamamma.blogg.se/
Postat av: Maria

Hello! Ja nu när jag vet att bloggen finns så kommer jag läsa :)

2009-10-08 @ 18:45:17
Postat av: MirandaK

Lilla jag kikar in titt som tätt och självklart gillar jag att läsa om det som händer! Gråta inte för att folk reagerar när du är osminkad, jag brukar få höra att jag ser yrvaken ut även när jag har fixat till mig!

2009-10-08 @ 21:00:19
URL: http://mirandak73.blogspot.com
Postat av: Sara

Hej!

Jag brukar läsa din blogg ibland och imponeras av dina träningsinsatser. :)

2009-10-12 @ 12:56:46
Postat av: Linda-Mari

Men jag kikar faktiskt in då och då när man har lite tid över =) Intressant om träning och kost men även familjelivet självklart.

2009-10-12 @ 17:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0