Borta bra men hemma bäst!

Äntligen hemma! Det var såklart härligt att få en vecka hos mamma och pappa men det är också skönt att komma hem.

Igår fick jag testa lillebrors nya skoter. Det var kul men också läskigt...


Igår åkte vi också till Kiruna och jag och Sigurd fick avnjuta varsin ostburgare på Empes - de gör Sveriges bästa ostburgare! Inte de mest hälsosamma men vem bryr sig. Det är ju inte så att vi är i Kiruna så ofta och man behöver inte ta en så stor. Även själen behöver tas om hand och ibland kan man göra det med något riktigt gott. Men bara ibland. Jag tycker det är viktigt att man inte börjar använda det som en ursäkt för att äta onyttigt vilket många gör. Oftast behöver själen vård genom nyttig mat, eller hur!

Hur härlig ser inte denna bild ut?

Mammas och pappas stuga i skogen dit vi gjorde en utflykt häromdagen.

Nu vill jag bli av med den här förkylningen. Jag är sååå peppad att träna! Tänk er ett riktigt svettigt pass när musklerna darrar efteråt för att man är så trött, mmmmmm, jag längtar! Dela gärna med er av era bästa träningsminnen så kan vi peppa varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0