Bättre och bättre dag för dag...

...blir min förkylning. Jag hoppas att jag och lilleman inte smittat ner någon. Idag fick jag med mig mamma, Sigurd och lilleman på en promenad genom byn. Vi gick ända till det hus där den sista affären fanns för ett tag sedan. Även denna är nedlagd sedan många år tillbaka. Tråkigt det där, att landsbygden dör ut. Vädret var i alla fall riktigt härligt!

Visst ser det härligt ut. Tydligen är det ännu för lite snö för att köra skoter. Imorgon kommer lillebror och vi får se om han tar ut sin maskin. Mina pengar är på att han gör det och då ska jag köra en sväng. Hoppas det finns en hjälm. Den ser lite läskig ut den där skotern. Som en rabiessmittad gräshoppa men gul. Det ser ut som om den är gjord för att hoppa fram snarare än att den ska åka fram. Ja, ja, vi får se. Om jag får köra den kommer det bildbevis, jag lovar. Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: MirandaK

Så vackert men ändå inget som lockar mig...

Tack för "kramen" och krya på dig!!

2009-10-28 @ 21:08:37
URL: http://mirandak73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0