Alla helgons snoriga natt

Lilleman är så snorig igen. Jag vet inte om det beror på att skyddet från amningen börjar försvinna och att han då blivit känsligare för basilusker. Nässprayen funkade inte, han kunde inte ha nappen och väckte sig själv hela tiden. Stackars liten. Vi missar dessutom ännu ett babysimtillfälle idag.

En positiv sak idag är att ultramaken bokat in massage åt mig. Det ska bli så skönt! Jag ska också ut och springa en halvtimme idag. Jag vet, det låter inte så länge men om man som jag bara kunnat springa korta turer sen en lång tid tillbaka är detta guld! Det riktigt pirrar i magen! Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: mirandak73

Hoppas övriga familjen klarar sig! Det är inte roligt med snor :-( Tack för krya på mig hälsningen! Lycka till med passet, löpning är nice!! Vi har läst om ultramaken i tidningen "Outside Träning"!!

2009-10-05 @ 09:04:11
URL: http://mirandak73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0