Spoiled rotten!

Ja ok, jag erkänner åter - jag är ganska bortskämd av min fine ultremake. Idag fick jag min födelsedagspresent; längdskidor! Vi åkte till vår favoritaffär när det gäller löpargrejer (Runners Store) eftersom de även har skidor nu när det börjar bli säsong för det och köpte ett helt skidpaket. Gissa om jag längtar till snön!! Ja, jag vet, det är ingen idé att hoppas på att kunna åka skidor här i Stockholm men det finns ju andra ställen. Nu saknar jag bara ett par tights med vindskydd. Jag suktar just nu efter Newlines (såklart!) windbreaker winter tights. Newline är helt överlägsna vad gäller löparkläder så självklart vänder jag blickarna dit även för detta. Men just nu i juletider känner jag inte att jag har råd att köpa dem. Jag får se om jag känner mig rik någon annan gång...

Som om inte detta var nog tyckte ultramaken att jag var så fin i ett par stövletter som jag provade i förbifarten när vi gick förbi en skoaffär. Han köpte dem till mig!


Cute! Jag kan försvara dessa med att de faktiskt är fodrade så de är ju mina vinterskor, eller hur? Syrran frågade om jag tror att jag blivit en tusenfoting eftersom jag köper så mycket skor men det gör jag ju inte. Jag har inte mycket skor men trots detta skulle vi behöva mer ställen att förvara skor på... det måste bero på ultramakens alla skor. Förresten brukar jag alltid säga att man kan inte ha för många par skor eller handväskor! Jag använder alla mina.

Allt detta tog sådan tid att jag insåg att jag får ta min vilodag idag och träna imorgon istället. Så länge man inte struntar i det och bara arrangerar om planerna. Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: MirandaK

En kvinna får aldrig för många väskor & skor!!

2009-11-22 @ 11:51:26
URL: http://mirandak73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0