Nu är jag knäckt!

Inte psykiskt utan fysiskt såklart. Jag var hos naprapaten i morse och nej, det var inte skönt idag heller när han knäckte. Det mest frustrerande är att jag inte blir bättre. Det gör mig såååå arg!! Vad ska jag göra?!?

När jag kom hem tog jag en riktigt rask promenad i en timme med lilleman. Det var skönt att komma hem helt svettig och slut. Vi hann ta en sväng förbi gräsänderna också vilket lilleman uppskattade. Ikväll ska jag styrketräna och göra mina rehabövningar. Jag ska testa en krokodilarmhävning jag hittade i en fitnesstidning idag. Förhoppningsvis kan jag lägga upp en bild på detta imorgon. Visst låter det spännande!

Imorgon ska vi titta på en lägenhet, en 4:a på samma gata vi bor på idag. Vi är nr. 6 i kön så jag har inga förhoppningar men det ska bli kul att titta på den i alla fall.

Se till att träna i helgen så kan ni njuta mer av diverse fredagsmys och annat. Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: Angel19

förstår frustrationen att inte bli bättre, men tids nog ska du se.

Ska luncha m Marie nästa onsdag, ska vi ses då och hänga på jobbet innan. Behöver som sagt vara hemma till senast 1, funkar det?

Kram

2009-11-06 @ 14:01:42
URL: http://angel19.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0