Keep your eye on the price!

Känner fortfarande av armen men man kan ju inte vänta hur länge som helst med att träna, eller hur? Det blev ett härligt hemmaträningspass bestående av cykel och mitt nästan färdiga core-pass. Det är inte att leka med kan jag säga, om man gör det rätt och får till det där riktiga suuuget i magen. Nu har jag bara en låt kvar att sätta och funderar på vilken låt jag ska ta. Den får inte vara så mycket längre än 3 minuter och får heller inte vara så snabb. Övningarna vet jag på ett ungefär. Det brukar utkristallisera sig när man hör låten. Har du något förslag på låt?

Jag fick höra av ultramaken idag att platserna till maran är slut... Jag vet att det absolut inte är kört bara för det. Det är alltid folk som säljer platser på Blocket till våren men det känns ändå lite sorgligt. Jag vill ju ha den där platsen och verkligen veta att jag har en plats på startlinjen. Men jag ska stå där i juni! Sanna mina ord!



Imorgon blir det konditionsträning och jag ska ta mig ner till gymmet. Lite segt att inte få springa ännu men jag ska vänta tills efter tisdag när jag varit till sjukgymnasten och min antiinflammatoriska kur är slut. Glöm inte bort att röra på dig bara för att det är helg och glöm inte: För mycket socker gör dig tjocker! ;)

Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0