Kärnstyrka!!

Har ju egentligen vilodag idag meeen jag kunde inte hålla mig. Jag har inte styrketränat på länge och var sååå sugen. Dessutom kände jag att jag behövde jobba på mitt corepass så varför inte göra två flugor på smällen? Jag värmde därför upp på motionscykeln hemma och körde därefter lite core. Jobbigt! Kul men jobbigare än jag trodde. Jag börjar få fason på mitt pass nu och det känns riktigt bra och musiken är fabolous! Sammanlagt höll jag på i nästan en timme så nu är jag mör, minst sagt.

Nu ska jag käka middag! Det blir vad Sigurd önskade sig idag: Fetaostbiffar med vår specialpotatis och sallad så klart. Jag ska också fundera på vad jag ska träna istället för mitt intervallpass imorgon... Och imorgon, mina vänner, är det en alldeles, alldeles speciell dag. Det är ingen vanlig dag... Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: Angel19

kan det möjligtvis vara din födelsedag??

;)

2009-11-15 @ 20:11:33
URL: http://angel19.blogg.se/
Postat av: MirandaK

Stort GRATTIS!! Hoppas dagen blir super!! Kram

2009-11-15 @ 21:52:13
URL: http://mirandak73.blogspot.com
Postat av: Anonym

Stort grattis vi älskar dig mamma och pappa

2009-11-16 @ 13:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0