Go, go, go, go...

...go shorty - it´s my birthday! Just nu sitter jag och jäser efter lite libanesisk mat toppat med Ben & Jerrys Chocolate fudge brownie. En glass i min smak; choklad och choklad med chokladkaka i. Det enda som fattas är chokladsås ;). Den ursprungliga planen idag var att åka in till stan, fixa längdskidor åt mig (min present från världens bäste ultramake) och därefter avsluta dagen med tapas på Barcelona bar. Tyvärr vaknade min store gullunge med hosta och feber i morse så planerna fick ändras. Ultramaken hämtade istället hem libanesisk mat. Som om inte det var nog hade han köpt mer presenter till mig:

 Ja, jag vet, jag är bortskämd. Ser ni? Mer choklad... Det enda som fick mig att fundera lite var styrkan på gummibanden. Han hade köpt de lättaste... till mig: Mrs. Pumpin' iron of Stockholmsförorten, mrs. Buns of Steel. Vad tror (eller hoppas) han att jag är för en liten fimp. Det är ju rent malm från Lappland i mina biceps! Nej skämt åsido, jag blev jätteglad för dem. De är så bra att träna med men vi får byta dem till de tyngsta - I ain´t even lying! Jag tror jag måste gå och brotta ner honom (snällt alltså) så han lär sig hur stark jag är.

Förutom uppvaktningen från ultramaken och mina fina barn har jag även fått så mycket grattis från alla möjliga håll och kanter. Tack så himla mycket för att ni tänker på mig!! Mamma och pappa - älskar er och lycka till imorgon, pappa. Jag tänker på dig och det kommer att gå jättebra!

Dagens träning bestod av intervaller på motionscykeln hemma. Det var ett jättebra pass som bara tog 20 minuter. Man måste inte alltid hålla på en evighet. Imorgon blir det spinning med ny musik som är riktigt bra. Jag har ju sååå bra musiksmak om jag får säga det själv ;). Passa på att hänga på om du har vägarna förbi. Hejamamma!

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis!!!! Verkar som om du har en riktigt bra födelsedag!

2009-11-17 @ 17:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0