Ack, ack, ack...

...så ont det gör i min höft efter löppasset idag. Ändå sprang vi bara i 40 minuter. Nu känns det som om det sitter knivar i höften. Men jag måste lyssna på min sjukgymnast som förklarade för mig att det kommer att ta tid. Jag antar att hon menar mer än en halv vecka. Jag är dock en otålig själ. Lilleman älskade för övrigt att åka med i babyjoggern. Han satt och skrattade och sjöng hela vägen.

Imorgon drar jag till gymmet igen. 60 minuter kondition plus lite styrka


Det har blivit en mycket härlig helgrutin att börja dagen med träning och egentid. Nog för att jag gillar att ha med lilleman som gärna bjuder på lite extra belastning men ibland är det skönt att få träna i lugn och ro.

Jag har även hunnit julhandla idag så nu är det inte många klappar kvar att köpa.

Har du tränat idag? Hejamamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0